PsyQ Online

De nieuwe wervingscampagne voor GZ-psychologen.

Wervingscampagne

PsyQ Online is onderdeel van Parnassia Groep en heeft een heldere missie: specialistische GGZ snel, effectief én voor iedereen toegankelijk maken. Niet in een behandelkamer, maar gewoon online, waar en wanneer het de cliënt én behandelaar uitkomt.

Dit is hét moment voor PsyQ Online om te laten zien waar het voor staat. De zorg van de toekomst, innovatie en het welzijn van de werknemers. Door maximale flexibiliteit kunnen de medewerkers van PsyQ Online autonoom en efficient werken en is er een gezonde work-life balance in elke fase van het leven.

Vraag

Aan Walt Wonder Schmidt de vraag om een creatieve wervingscampagne te ontwikkelen die nieuwe GZ-psychologen weet te enthousiasmeren voor PsyQ Online. De uitdaging: een overvolle arbeidsmarkt én een doelgroep die vaak niet actief op zoek is. Geen traditionele vacature dus, maar een campagne die resoneert op inhoud, emotie en ambitie.

Onze aanpak: Wij brachten het unieke werkmodel van PsyQ Online tot leven met authentieke verhalen en een boodschap.

Centraal staat de vrijheid die behandelaren krijgen: om hun eigen agenda te bepalen om écht verschil te maken en om dat allemaal te doen op een plek die vitaal werken stimuleert.

“Werk aan de GGZ van de toekomst.
Online werken, waar je wilt. Wanneer je wilt."

Impact

De campagne heeft PsyQ Online op de kaart gezet als dé plek voor vooruitstrevende behandelaren. Niet alleen omdat de voorwaarden goed zijn — maar omdat de visie klopt. 

Wij laten een organisatie zien die gelooft in innovatie, vertrouwen en autonomie. Een plek waar technologie ten dienste staat van de mens — en waar GZ-psychologen de tools én ruimte krijgen om hun vak uit te oefenen op hun manier.

Met als resultaat;
- Meer bereik onder latent werkzoekenden.
- Betere aansluiting op intrinsieke motivatie van behandelaren.
- Een sterk werkgeversmerk binnen de online GGZ.

portrait Martijn hinrichs

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in wat we doen? Neem dan contact op met Martijn en hij kan je er wat meer over vertellen.

Stuur Martijn een bericht

Bekijk meer cases

ROC

Maak deel uit van de nieuwe generatie MBO’ers

Bekijk case

VELLESAN

Vandaag de kans van morgen

Bekijk case
We hebben nog veel meer cases waar we trots op zijn...
Bekijk alle cases