Akzo Nobel

Akzo Nobel

Internationale wervingscampagne

Internationale campagne

Data & StrategieConceptingContent & ProductieOnline campagne

Akzo Nobel staat bekend om zijn innovatieve aanpak en duurzame visie. Maar hoe vind je medewerkers die niet alleen bij de waarden en missie van het bedrijf passen, maar ook enthousiast zijn om bij te dragen aan ons succes in het Verenigd Koninkrijk?

Deze case richt zich op het ontwikkelen van een onderscheidende en effectieve wervingscampagne die aansluit bij de kernwaarden van Akzo Nobel en een nieuwe generatie talent weet te inspireren en te activeren.

Vraag

Het bereiken van minimaal 100 gekwalificeerde leads binnen 4 maanden door middel van een gerichte campagne die de innovatieve aanpak, professionele ontwikkelingsmogelijkheden en betrokkenheid van Akzo Nobel benadrukt.

De focus ligt op het creëren van een herkenbare en aantrekkelijke merkidentiteit als werkgever, waarmee talenten worden geïnspireerd om deel uit te maken van het succes van Akzo Nobel in het Verenigd Koninkrijk.

IN TOTAAL ZIJN ER 72 ENTHOUSIASTE MEDEWERKERS AANGENOMEN


147.000unieke mensen bereikt
12.100Clicks naar de website
portrait Martijn hinrichs

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in wat we doen? Neem dan contact op met Martijn en hij kan je er wat meer over vertellen.

Stuur Martijn een bericht

Bekijk meer cases

ROCMN

Maak deel uit van de nieuwe generatie MBO’ers

Bekijk case

SCREAMS

Een meeslepende en angstaanjagende kijkervaring die specifiek is afgestemd op de voorkeuren van de jongeren.

Bekijk case
We hebben nog veel meer cases waar we trots op zijn...
Bekijk alle cases